امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

وووووووووووووووو تولد مامان نادیا

1391/11/23 19:21
نویسنده : نادیا
817 بازدید
اشتراک گذاری

جگرگوشه مامان

رسیدیم به تولد مامان نادیا یعنی 22 بهمن 29 سال پیش روزی که مامانی بدنیا اومد ولی خوب یه فرقائی با امیرعلی خان داشت و اونم اینکه خیلی ساکت بود و اصلا گریه نمی کرد از در و دیوار صدا در می یومد ولی از نادیا نه به گفته بزرگتر ها و یه فرق اساسی دیگه اونم اینکه من کچل بودم و موقع تولد اصلا مو نداشتم بر عکس پسرک شیطون خودم که باید موهاشو کنار می زدی تا صورت ماهشو ببینی (یه کم خالی بستم ولی اشکال نداره!!!) 

و یه عکس از تولد مامان نادیا که به جای خودش نمایندش رو فرستاده قلب

ننداز مامان جان به جاش شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی

مبارررررررررررررررررررررررررررررک باشه به به خاله نازیلا چه کیک خوشمزه ای خریده دستش درد نکنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
23 بهمن 91 11:15
سلام عزیزم تولدت مبارک
من عاشق عکسهای قشنگ امیرعلی هستم .
خدا حفظش کنه چقدرخوشششششششگله ماشاءا...
ازامیرعلی من فقط 11 روز کوچیکتره .


مرسی عزیزم
خدا امیرعلی شما رو هم حفظش کنه
مامان مهراد
24 بهمن 91 9:57
تولدتون مبارک.سالم و شاد کنار خانواده باشید.
مامان محمد امين
24 بهمن 91 11:20
بـــــــــــــــــــــــــــــــه همش كه تولد بارونه...هميشه خوش باشيد در كنار امير علي نازتون اينم ناقابل از طرف ما


مرسیییییییییییییییییییییی