امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

وبلاگ مامانی

1391/11/29 14:50
نویسنده : نادیا
766 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم

امروز تصمیم گرفتم برای خودم وبلاگ درست کنم تا هنرهای آشپزیم !!!!! با عکسهای خوردنی تو قاطی نشه خوشمزه البته اینم بگم که زیاد آشپز حرفه ای نیستم ولی خوب برای دل خودم فرار از بیکاری (البته با وجود وروجک امیرعلی خان هیچ وقت بیکار نیستم) و یا به عبارتی فرار از روزمرگی و اینکه بالاخره یه روزی می خوام حرفه ای بشم این وبلاگ رو می خوام درست کنم.

اینم اعتراف می کنم که خیلی وقتا خرابکاری هم می کنم مثلا امروز برای درست کردن تارت پرتقالی از بس جنابعالی نق زدی و گریه کردی که بغلت کنم منم با عجله ژله رو روش ریختم و خمیر پایه تارت خیس شد از دست تووووووووووووو الانم باهات قهرم قهر

بیخودی خودت رو لوس نکن سرتم ننداز پائین خیلی وروجکی شیطونی مگه پسرم اینقدر نق نقو می شه؟؟؟ چی می شه اگه مامان یکم به کارهای خودش برسه؟ یعنی مامان همش باید در خدمت امیرعلی خان باشه؟

چشماتو چرا بستی ؟ می خوری زمین نکن این کارارو !! باشه باشه بخشیدمت مامانی گفتن پسری گفتن عشقیو بخششی گفتن حالا بخند بخند مامان همه کارهاش رو ول می کنه فقط می چسبه به پسر یکی یدونش قلب

یه چیز بامزه هم برات تعریف کنم: امروز بدو بدو رفتی توی اتاقتو کشوی تختت رو باز کردی و اولین چیز جذاب که پودر بچه بود رو برداشتی منم پشت سرت سریع کشو رو بستم تا بیشتر خرابکاری نکنی تو هم پودر به دست کل خونه رو گشتی و بعد از حدود 10 دقیقه یک ربعی برگشتی سر جای اولت کشو رو باز کردی پودر رو گذاشتی سر جاش و دوباره کشو رو بستی و به راه خودت ادامه دادی !!!! مونده بودم به توی وروجک شیطون چی بگم که چه طوری این کارهای بامزه رو انجام میدی فقط تونستم بغلت کنم و چند تا بوس محکم از اون لپای خوشگلت بکنم ماچ

آدرس وبلاگم رو هم اگه خواسته باشی ............ بعداً بهت می گم هنوز کارش تموم نشده

بای بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانه بهار
29 بهمن 91 14:59
سلام دخمل من تو این مسابقه شرکت کردهhttp://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php میشه بهش رای بدید؟ کافیه کد 104 (سیده بهار مسعودی علوی)رو به این آدرس ایمیل کنیدgerafist.yang23@yahoo.com مرررررررررررررررررررررررررسیییییییییییییییییییییییییی
مامانه بهار
29 بهمن 91 15:00
امیر علی جون رو ببوس و مواظبش باش
مامان محمد امين
30 بهمن 91 1:20
آخي عسلم چه بامزه واستاده...ماماني به چهرش نميادا اينقد زياد شيطون وبلا باشه...از آن نترس كه هاي و ....

راستي وب جديدتونم مبارك


سلام مرسی مامان محمد امین
همه می گن قیافش مظلومه ولی فقط من می دونم که این پسر چقدر شیطونه ولی عوضش خیلی هم مهربونه
در هر صورت هر جوری که باشه ما مامانا عاشقشونیم
محمد امین جان رو هم ببوسش
مامان مهراد
2 اسفند 91 17:19
پس به من هم آدرس وبلاگتون رو بدید.
گل پسر ناز و دوست داشتنیتون رو ببوسید


سلام باشه حتما ولی این پسر شیطون نمی ذاره که وبلاگم رو درست کنم هنوز یکم از کاراش مونده ولی به روی چشم حتما