امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

مهمونی با یک کیک خوشمزه

1391/12/8 13:43
نویسنده : نادیا
705 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عطر دلنواز زندگی مامان

سلام دنیای مامان

سلام

امیرعلی جون دیروز عزیز اینا رو دعوت کردیم بیان خونمون تا دور هم باشیم. عمه جون هم زحمت کشیده بود یه کیک خیلی خوشگل و خوشمزه خریده بود که به قول خودش مناسبت زیاد داشت ولی یکیشم به ما نگفت بیا خودمون حدس بزنیم ؟؟؟ به خاطر بابا مصطفی ؟ تولد مامان نادیا ؟؟ تولد امیرعلی خان ؟؟؟ درسته ؟؟ به خاطر دورهمی ؟؟؟ به خاطر جشن دندونی رادین ؟؟!!!! خلاصه شاید به خاطر همه اینها بوده ولی در هر صورت دستش درد نکنه چون خیلی چسبید و خیلی خیلی هم خوشمزه بود.

راستی گفتم جشن دندونی رادین اینم بگم که پسر عموی ناز و بامزت 2 تا دندونه خوشگل در آورده که مبارکش باشه . شما دو تا پسر عمو خیلی عجله داشتید پسرعموت از تو بیشتر چون یک هفته هم از تو زودتر دندون در آورد. زن عمو جون هم آش دندونی رادین خان رو برامون فرستاده بود دستش درد نکنه. خلاصه مهمونی دیشب خیلی خوب بود و تو کلی با عمه زهره بازی کردی و خندیدی و تازه بعد از رفتنشون هم خبری از خواب نبود و بازم می خواستی که بازی کنی الهی مامان فدات بشه پسرم از نفس افتادی یکم استراحت کن !!!!

پسرکم یه چیزه دیگه هم باید بگم که البته اصلا دوست ندارم توی وبلاگت این چیزا رو بنویسم ولی خوب یکم دلم گرفت و مجبورم که بنویسم : گفتم شاید توی دنیای مجازی خبری از حسادت و طعنه و کنایه نباشه شاید اینجا همه آدما بدون اینکه همو بشناسن مطالب و خاطرات رو بخونن و لذت ببرن یا اگه خوششون نیومد زود صفحه رو ببندن گفتم شاید این وبلاگ این دنیای مجازی که برای خودم و پسرم ساختم فقط برای خودمون باشه و هر چیزی که دل تنگم خواست توش بنویسم ولی گویا اینطور نیست و خاطرات من احساسات غریبه ای را جریحه دار کرده تا جائی که نتیجه آن پیامی سرشار از حسادت و طعنه شده است. درسته که یکم ناراحت شدم ناراحت که نه بیشتر جا خوردم ولی بازم ممنون از همه دوستان و غریبه ها که این وبلاگ رو می خونن و نظراتشون رو می دن مرسی مرسی و کاش روزی برسه که طعنه و کنایه و حسادت از دله همه مردم پاک بشه و جاش رو به دوستی و زیبائی بده !!!

به امید فردای بهتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمد امين
8 اسفند 91 18:57
امير علي جيگر آخه تو چقده شيطوني؟؟؟ اين چيه تو سرت؟؟؟نكنه كلاهه؟ واسه بعد عيد مد ميشه؟ ما هم بخريم واسه جوجوهامون... دوست دارم جيييييييييييگر
مامان محمد امين
8 اسفند 91 18:59
دوست عزيزم اگه روزي كسي بهت حسادت كرد بدون كه موفق بودي ... بدون كه يه چيزي داري كه اون نداره ...بدون كه حداقل يه قدم از اون جلوتري... بيخيال...جوجوهامونو عشقه
مامان ریحانه
8 اسفند 91 20:45
ماشالا امیرعلی خان چه بزرگ شده. چه ناز پسری. ایشالا همیشه دور هم خوش بگذرونید. اشکال نداره نادیا جون. برا منم همچین پیامی یکی فرستاده بود. منم خیلی ناراحت شدم. با خودم گفتم کسی اگه نمیتونه چیزی رو ببینه یا بخونه مگه مجبوره وقتش رو تلف کنه بعدشم نظر هم بذاره. خیلی جالبه نه؟
مامان مهراد
8 اسفند 91 22:00
نوش جونت خاله. ولی فکر نمیکنم از دستپخت مامانی خوشمزه تر باشه. مهندس آینده روزت مبارک
نازیلا(خاله جونت)
9 اسفند 91 15:22
خاله فدات بشه عزیزم قربون کلاهت بشم من


خاله جون دوستت داریمممممممممممممممممم یه دنیا
نازیلا(خاله جونت)
9 اسفند 91 15:53
امیر علی خان شما باید همیشه دست تو بکنی تو کیک جیگر خاله.قربون او ژست بشم
شقایق مامان آرشا
11 اسفند 91 12:38
بترکه چشم حسود.


فکر کنم ترکیده چون خبری ازش نیست