امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

امیرعلی خان محمودی

مرسی از همه دوستای گلم

1391/12/9 10:41
نویسنده : نادیا
524 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم پسر گل مامان

که آشپزی رو به این زودی شروع کردی می خوام بگم که :

امروز روز خیلی خوبیه اگه گفتی چرا؟ چون بعد از متنی که دیروز تو وبلاگت نوشتم دوستای مهربونمون کلی برامون پیام های دلگرم کننده و امیدوارکننده گذاشتن که خیلی مامان نادیا رو خوشحال کرد و به خاطر داشتن این دوستای خوب به خودم می بالم. از همه دوستای نازنینم، مامان محمدامین جون ، مامان مهراد جون مامان ریحانه عسلی عمه زهره و بقیه دوستای مثبت روشن و مهربونم ممنون وجود شما به ما دلگرمی می ده

دوستتون داریم ماچ یه دنیا، یه دنیای پر از زیبائی شادی و سعادت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد امين
9 اسفند 91 12:25
خواهش ميكنم عزيزم..........درسته كه ما همو نديديم...ولي روزي چند بار بهم سر ميزنيم، اين كار شده يه قسمت از زندگيمون...حتي بهم فكر ميكنيم(حداقل من كه اينجوريم)...دوستون دارم


عزیزممممممممممممممممم منم مثله شما هستم و حرفتون رو کاملا قبول دارم
هیراد و عمه لیلاش
9 اسفند 91 12:58
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما