امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

کودک پانزده ماه و عصب کشی

1392/2/11 17:07
نویسنده : نادیا
558 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم

عشق مامان زندگی مامان

چرا اینجوری شد؟؟

همش خودم رو مقصر می دونم انقدر حالم بده که این مطالب رو دارم به زور می نویسم.

دیروز که با هم رفتیم دندون پزشکی اصلا فکرشم نمی کردم اینارو بهم بگه فقط برده بودمت که راهنمائیم کنه که دندونات سیاه تر از این نشه و بگه که چه جوری باید برات مسواک بزنم که از بخت بد من حرفائی زد که باعث شد هر دوتامون حدود نیم ساعت های های گریه کنیم اونم توی مطب همه داشتن به ما نگاه می کردن تو هم به گریه من داشتی آنچنان گریه می کردی که کم بود از حال بری

دکتر گفت دندونات پوسیده (3تاش) و به عصب رسیده و باید عصب کشی کنیم که هر کدوم حدود 45 دقیقه طول می کشه و دو راه داره یا بیهوشی کامل و یا اینکه بی حسی مثل بزرگا با گریه های بی امان جنابعالی

حالا به نظرت من باید چیکار کنم ؟؟

بیهوشی که اصلا و ابدا ولی روش دوم هم فکر کنم باعث بشه من 45 سال پیرتر بشم آخه اصلا طاقت ندارم اون طوری ببینمت با گریه های وحشتناک که باعث می شه نفس کم بیاری و به حالت غش در بیای؟

چیکار کنم؟ خدایا کمکم کن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:32
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
مامان محمد امين
15 اردیبهشت 92 19:00
وااااااااااااااااااااي ناديا جان نگو...آخه بچه اينقدري رو چه جوري عصب كشي ميكنن؟ عزيزم ببرش جاي ديگه ببين چي ميگن؟گناه داره بخدا...ما بزور تحمل ميكنيم بچه چجوري ميخواد تحمل كنه؟يه چند جا ببر اگه مجبور شدي و همه همين حرفو زدن اقدام كن...ايشالا كه نياز نباشه خيلي نگران شدم
مامان محمد امين
16 اردیبهشت 92 16:28
عزيزم چي شد؟ برديش دوباره؟
حالش چطوره؟


سلام عزیزم
مرسی از توجهت
فردا ساعت 2 نوبت داریم و هفته بعد پیشه یه دکتر دیگه دعا کنید که لازم به بیهوشی و این حرفا نباشه
واقعا دیگه بریدم نمی دونم چه جوری باید تحمل کنم !
طلا
16 اردیبهشت 92 19:12
نادیا جان خیلی برات ناراحت شدم. حتما با دکتر دیگه هم مشورت کن.. انشا ا.. که نیازی نباشه. آخه ما که کوچیک بودیم مگه تا 6، 7 سالگی اصلا دندونپزشکی میرفتیم؟! نمیدونم الان چرا اینطوری شده. در هر صورت امیدوارم امیرعلی جان و همچنین خودت اذیت نشین.
مامان محمد امين
17 اردیبهشت 92 16:47
عزيزم خودتو ناراحت نكن...ايشالا كه نيازي به كشيدنو عصب كشي و اين حرفا نباشه
زود بيا و بگو كه امير علي كوچولو حالش خوبه و نيازي هم به دندون بزشكي نداشته


مرسی عزیزم
امروز می ریم دکتری که دکتر خودش معرفی کرده متخصص دندان پزشکی اطفاله البته سری پیش هم دکتره متخصص اطفال بود فکر نکنم زیاد نظراتشون با هم فرق بکنه ولی بازم امیدوارم که حرفش اشتباه باشه و نیاز به بیهوشی و عصب کشی و ... نباشه
مامیِ گلشید
17 اردیبهشت 92 17:20
امیرعلی جوووووووووونم فدات بشم چرا اینجوری شدی خاله جون گل پسرم ... قند و عسلم ... یه خورده بیشتر مراقب خودت و مامان گلی باش ................... نادیا جون نگران نباش برید دندانپزشک اطفال ، اونایی که تخصصشون دندانپزشکی اطفاله . اونا حتما بلدن چجوری دندون بچه هارو درست کنن که اذیت نشن
مامیِ گلشید
17 اردیبهشت 92 17:21
خیلی ناراحت شدم
کاشکی کاری از دستم بر میومد


سلام عزیزم خوبی؟ گلشید خانوم خوبه؟
مرسی گلم دیگه شانسه ما اینجوری شد !!
ولی خوب می گن خدا به اندازه صبر هر کسی درد می ده شاید ما صبرمون خیلی زیاده و خودمون نمی دونیم
دعا کن که به بیهوشی و این حرفا نرسه خیلی استرس دارم نمی دونم چه جوری با این یکی کنار بیام