امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

مامان رو چندتا دوست داری؟

1392/3/13 11:50
نویسنده : نادیا
712 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک شیرین زبون مامان

قندو نبات من

امروز خواستم یه چیز جدید بهت یاد بدم گفتم بگو مامان رو چند تا دوست داری و 2 تا دستم رو آوردم بالا به نشونه ده تا و گفتم بگو ده تا دوست دارم با دو تا دست نازت، هر چی گفتم دیدم نه بابا تو حواست جای دیگست بعد از یک ساعت ازت پرسیدم مامان رو چند تا دوست داری و توقع داشتم که 2 تا دستت رو بیاری بالا ولی تو اگه گفتی در جواب چیکار کردی ؟

به جای دستات با شیرین زبونی گفتی دَتا دَتا تشویق 

کلی ذوق کردم و فقط تونستم تا جائی که جا داشت بوست کنم و بچلونمت خوشمزهآخه خیلی خوشمزه گفتی بعدش هم هر بار که ازت می پرسیدم همون جواب رو می دادی و تازه یه دستتم می یاوردی بالا قلب 

الهی فدات شم خوشمزه مامان با هر کار و حرکت جدیدی که انجام می دی مامان رو بیشتر از پیش عاشق خودت می کنی و کاری می کنی که دیگه حتی یه لحظه بدون تو هم نتونم نفس بکشم شدی همه دنیای مامان دلیل نفس کشیدن و امید زندگیم ایشالله همیشه سالم و سلامت باشی (البته این دعا 2 طرفست چون سالم بودن تو به معنای زندگی سراسر شادی و نشاط برای مامانه)

راستی این عکسا هم همونائیه که بهت قول دادم مربوط به همون شیطنت های هشت روزست.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه زهره
13 خرداد 92 15:16
الهی عمه قربونت بره هزار ماشاءاله خیلی ماه شدی عمه جون هر روزم داری خوشگل تر و خوشمزه تر می شی الهی همیشه سلامت باشی قربونت برم


مرسی عمه جوننننننننننننننن
Mehrnoosh
13 خرداد 92 19:12
Salam mamane amirali kuchulu
Nadia junam vaghti neveshtehayo mokunam kheiiiiiily bars jalebe o daghihjan ba inke hanuz madar nadhodam inghad jalebo ziba to minevisi k ye jurayi dark mikonam in hesse ghashango
Omidvaram hsmishe salamato shad bashin


salam mehrnosh joonam
ishala be zodi zood shoma ham ye mamane mehrabin mishe
vaghean hese jalebie ke baiad khodet tajrobash koni
alan dige hatman az mosaferat bargashti ma montazerim ke zod bebinimeton
مامان محمد امين
20 خرداد 92 17:18
به به امير علي خان...ميبينم كه دوچرخه سواري ميكني ژستتم كه كشته مارو خاله ...فدات شم من


مرسی خاله جون دوستتون دارم هوارتا
مامان رادین
22 خرداد 92 20:03
خو شگل شدی آقا پسر


مرسی زن عمو جون به خوشگلی رادین جون که نمی رسم
از طرف من رادین جون رو یه بوس محکم بکن
مامان مهراد
28 خرداد 92 14:00
آخی عزیزم. چقدر جالب. روز به روز شیرین تر و تو دلبرو تر میشن. من میگم روز به روز عاشق ترمون می کنند.راستی به ما هم سری بزنید
ارلا
31 خرداد 92 13:53
سلام وب نازی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی اصلا باعث افتخاره با شما بیشتر اشنا بشم