امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

اتمام دوره شیرخوارگی

1392/7/7 17:51
نویسنده : نادیا
689 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم قند عسلم

لیای

این روزا دیر به دیر به وبلاگت سر می زنم آخه هر چی که بزرگتر می شی و آقاتر می شی وقت بیشتری از وقتای مامان رو هم ماله خودت می کنی جگر گوشه مامان

پس عذرم موجه می باشد. در مورد عنوان هم باید خدمتون عرض کنم که با تموم شدن شهریور ماه و ورود به پاییز شما هم وارد فصل جدیدی از زندگی شدی یعنی از شیرخوارگی به کودکی البته یه کم زودتر از بقیه نی نی ها یعنی تقریبا 4 ماه زودتر !!!! دلیلش رو هم خودت می دودنی شیطون بلا!!! 

fsf

(توضیح تصویر: عادت داری سوار همه چی بشی فرقی نمی کنه کوچیک باشه یا بزرگ ماشین باشه یا نه مثلا متکا سواری و ......)

خوب الان هم باید بگم که زیاد وقت ندارم چون کم کم داری از خواب بیدار می شی پس کوتاه می گم که این چند وقته چیکارا که نکردی: 

اول از همه طبق معمول شیطونی به توان n شایدم بیشتر بعدش این مدت که دیگه شیر رو ترک کردی رفتیم خونه باغ تا تو کمتر بهونه گیری کنی تو هم حداکثر استفاده رو کردی و از 24 ساعت تقریبا 15 ساعت رو بیرون توی حیاط یا توی پارک در حال بازی کردن بودی (چه سخت مگه نه؟) سخت چون من باید تنها تو رو نگه می داشتم بغل هیچ کس نمی ری و اجازه نمی دی هیچ کسی نزدیکت بشه به غیر از بابائی که تقریبا کل روز رو بدون اینکه بهونه من رو بگیری با بابائی بازی می کنی بازم جای شکرش باقیه!!

hkv

یکی دیگه از کارای شازده پسر هم ماشین سواری روی پشت بومه واقعا کارهائی که انتخاب می کنی همه ساده و آسونه!!!!1

راستی غذا خوردنت هم خیلی بد شده به زور باید بهت غذا بدم وای که چقدر از این موضوع ناراحتم آخه پسر جان اگه غذا نخوری بزرگ نمی شی رشد نمی کنی ها از من گفتن.

و دایره لغاتت هم که یه کوچولو افزایش یافته مثلا می ری کنار چایساز می ایستی می گی چاچا یا زیر سینک می گی آب بعداز غذا خوردن که در مواقع نادر اتفاق می افته می گی به به و چند تای دیگه که در مجموع به 10 تا 12 تا لغت می رسه ولی یه ریز در حال گفتن جملات قصار هستی که فقط خودت می فهمی و بس

fsf

اینم از همون موقعاست که داری جدی جدی با یه آدم تخیلی صحبت می کنی!!! تازه بعضی وقتا دعوا هم می کنی و صدات رو می بری بالا (وااااااااااااااااااااااااالا)

راستی دست راست و چپ و همین طور پای چپ و راست رو هم یاد گرفتی به صورت خیلی خیلی خیلی بانمک 

اینم بگم که عاشق کوله پشتی هستی و هیچکی حق نداره کول پشتی رو جلوی جنابعالی نشون بده آخه امان نمی دی که می ندازی پشتت و حالا راه نرو کی برو :

bdfnfn

تا یادم نرفته اینم بگم که یه ریز توی خونه راه می ری می گی یه دو س و بعدش ادای پریدن رو در می یاری خوشمزه 

و در آخر:

عاشقتم با همه شیرینیات با همه اذیتات با همه شب نخوابیدنات با همه غذا نخوردنات با همه ........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نهضت
13 آذر 92 10:54
چقدر وسیله نقلیه داری امیر علی . خیلی بوووس ، خیلی ناز شدی خیلی خیلی بوووووسسسسسسس. یک بوس محکم که گریتو دراره
لیلی
14 آذر 92 19:00
خیلی پسر ناز و باهوشی دارید درست مثل مامانش خدا براتون حفظش کنه