امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

امیرعلی خان محمودی

و حالا یه ویروس جدید

1392/8/16 17:22
نویسنده : نادیا
441 بازدید
اشتراک گذاری

ذن

به به سلام امیرعلی خان دردونه مامان نادیا

الان می خوام یه ویروس رو خدمتتون معرفی کنم : ویروس دست و پا و دهان

که امیرعلی خان هفته گذشته را با این ویروس سپری کرد یعنی با کلی تاول روی دهان و دست و پا !!!

تقریبا 2 روز هیچی نخوردی حتی آب و آبمیوه رو هم با سرنگ بهت می دادم با زورررررررررررر

ولی خداروشکر الان بهتری دوره درمانش 5 روز تا 7 روز بود که الان دیگه تموم شده و درمانی هم نداشت جز دیفن هیدرامین برای تسکین درد.

خوب اینم از اتفاق جدید این هفته که کلی ما رو به خودش مشغول کرد فکر کنم تا آخر زمستون تو همه ویروس ها رو امتحان کنی و حسابی از خجالتشون در بیائی.

 CH

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مهرنوش
3 آذر 92 16:10
خاله قربونت برم با اينکه ديدمت ولی احساس می کنم خيلی بزرگ شدی ماشا.. قربونت برم يه دنيا دوست دارم پس خوشگل سلام خاله جون منم عاشقتم دوست دارم یه دنیا