امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

امیرعلی خان محمودی

غیبت کبری و یه عالمه حرفای نگفته

1393/3/5 18:08
نویسنده : نادیا
720 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم عش من زندگی من

بعد از مدتها سلام

و ببخشید که خیلی وقته وبت رو آپ نکردم به قول خودت عذر می خوام خجالت

عسلکم دیگه ماشالله هزار ماشالله انقدر بزرگ شدی که خودت هم متوجه شدی و وقتی من بهت می گم تو هنوز کوچولوئی می گی نه من بزرگم آقام !!!! واسه همین که خیلی آقا شدی یکم سر مامان شلوغ شده و بعد از یک سال و اندی تونسته یکم به کارهائی که دوست داشته برسه و وقت برای نوشتن خاطرات شیرینت کم بیاره بازم عذر می خوام .خجالت

چی بگم و از کجا بگم نمی دونم و نمی تونم چون خیلی زیاده پس  کلی برات می نویسم تا هم خودم یادم نره و هم تو بعدها ازشون لذت ببری.

خوب تعطیلات عید سال 93 اولین تعطیلاتی بود که ما تونستیم بعد از مدتها که جرات رفتن به مسافرت با جنابعالی رو نداشتیم بریم و کلی هم ذوق زده بشیم از اینکه تو در مسافرت فوق العاده بودی !!!

امیرعلی بازم وقت ندارم ببخشید امروز تولد باباست و من کلی کار دارم واسه همین فعلا عکسارو می ذارم و بعد دوباره می یام قووووووووووووووووووول

********************************************

***********************************************

************************************

************************************

مامان و امیرعلی بعد از گذشت 10 سال از فارغ التحصیلی مامان : حس خیلی جالبی بود 10 سال پیش هیچ وقت فکر نمی کردم با یه پسر خوشمزه شیطون برم دم در دانشگاه و عکس بگیرم.

****************************************************

13 بدر

***************************************************

سفر یه روزه به کاشان همراه با دوست خوبت زوشا

*************************************

************************************

بقیه مطالب و عکسارو فردا برات می ذارم عش من 

راستی تو به مامان می گی : عش من ( عشق من ) عزیز منی تو ........ فدات شم من تو هم عشق منی عمر منی عزیز منی 

اینو هم بگم که حرف زدنت کامل کامل کامل شده جمله بندی ها تلفظ بامزه همه کلمات اسم افراد و خیلی چیزای دیگه که البته اینا رو با تاخیر دو سه ماه برات نوشتم 

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان سمیه
5 خرداد 93 20:23
چه گل پسر قندعسل نازی دارین خدا حفظش کنه
دوقولوها
29 بهمن 93 16:33
آخـــــــــــــی..الهی خیلی نازه پسرت ماشالا.. خدا حفظش کنه