امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

وروجک من

1393/7/2 14:40
نویسنده : نادیا
856 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک مامان

این روزا دیگه حتی وقت سر خاروندن هم ندارم از دست شیطونی های تو و کارهای زیاد خودم 

واسه همین ازت اجازه می خوام که فقط عکس بذارم و زود برم سر کارم آخه تازه بعد از کلی سرسره بازی تو پارک اومدی خسته خوابیدی و منو با کلی کار تنها گذاشتی پس یه نگاه اجمالی به مراحل رشد جنابعالی می ندازیم

***************************************

********************************************

****************************************************

**************************************************

اینجا تولد پسرعموت رادینه 

***********************************************

و اینم عکس آخر که به کمک بابائی کچلت کردیم و تو چه شیونی راه انداختی وقتی خودتو تو آینه دیدی محکم زدی تو سرت و گفتی : من کچل شدم حالا از کجا مو بخرم ؟؟؟؟ خندونک

چند تا توضیحم بدم که یادت نره :

هنوز نذاشتی مامان بره سرکار چون

هنوز نرفتی مهد کودک

هنوز اسباب بازیهاتو به بچه های دیگه نمی دی

هنوز گریه و نق هست البته خداروشکر خیلی کمتر شده و بیشتر در مهمانیها دیده می شه چشمک

هنوز وقتی می ری پارک دیگه نمی خوای برگردی و وقتی با بابا اصرار می کنیم که بیا بریم می گی : منو ناراحت نکنید !!!!! من بازم سوری (سرسره) می خوام سوال

و خیلی هنوزهای دیگه و ..................... یه دنیا عشق و بوسه برای دردونه مامان که با همه این اذیت ها بازم عاشقشم و همه این هنوزها رو به عشق یه خنده نادیده می گیرم .

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسربوس

پسندها (1)

نظرات (0)