امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

کله گنده مامان

1391/3/24 10:35
نویسنده : نادیا
773 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جان فدات شم

4 ماه و نیمت که شد تونستی وقتی دستت رو می گیرم خودت رو از زمین بلند کنی و حالت نشسته داشته باشی الهی فدات شم یکم دیره آخه پسر نازم سرت یه کم بزرگه و سنگینه که آقای دکتر گفت به باباجونت رفتی به خاطر همین یه کم از بقیه دیرتر اینکارو انجام دادی ولی اشکالی نداره عوضش امیرعلی مامان حسابی باهوشه چون کله گندست فدات شمممممممممممممم

امیرعلی جون دلم می خواد مثل یه لقمه خوشمزه بخورمت آخه خیلی شیرین شدی قندی عسلی دوست دارم بوس بوس بوس

واکسن 4ماهگی

مامان جان اینجا واکسن 4 ماهگیت رو زدیم و تو از خواب بیدار شده بودی و داشتی زل زل به من نگاه می کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله جون
24 خرداد 91 13:15
سلام چه گل پسری خشملی خدا حفظش کنه خوشحال میشیم که به ما هم سر بزنید و یه یادگاری برامون بزارین
مامان ریحانه
24 خرداد 91 15:33
مامان امیرعلی
خبر خبر
گلشید خانومی به دنیا اوووووومد


به سلامتییییییییییییییییی
مبارک باشهههههههههههههههه
خیلی خوشحال شدم
حالش خوب شد بهم خبر بده که بهش زنگ بزنم مرسی مامان ریحانه جون از طرف من ببوسش
مامان ریحانه
29 خرداد 91 14:06
سلام ممنون از لطفت نجمه هم خوبه خداروشکر. الحمدلله مشکلی نداره میتونی باهاش تماس بگیری
مامان ریحانه
29 خرداد 91 14:10
عکسشم تو فیس بوک میتونی ببینی ماشالا هزار ماشالا ماهه ماه. فرشته ست
پگاه مامان آرتین
8 تیر 91 17:59
خاله همه بچه ها تواین سن کله گندن .به امیرعلی جونم نگو دلش می شکنه ها


باشه چشم اما امیرعلی باید قول بده زود زود کاراش رو انجام بده پسر خوبه مامان