امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

دایره لغات

1392/9/27 0:59
نویسنده : نادیا
438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان 

امیدم عشقم تمای دنیای مامان

باید خدمتت عارض شم که دایره لغاتت هر روز رو به افزایشه و با زبون شیرین خاص خودت کلمه ها رو ادا می کنی و یه دل نه صد دل همه رو عاشق خودت می کنی مخصوصا من و بابا!!!

کلمه های جدید:

نی نی ، داغ ، قند که می گی دند ، کیک ، خواب که بعضی وقتا می گی حاب و بعضی وقتا می گی خواب ، بادام که می گی باااااااااااادوم اولش کلی با رو می کشی بعد آخرش یواشکی می گی دوم، تولد که می گی اولد ، توپ ، باب (باب اسفنجی) وقتی خسته می شی می شینی روی مبل مخصوص خودت و اشاره می کنی به تلویزیون و می گی باب ،

بلی

چوب ، آرد که می گی آآآآآآآآآد با همین کشش ، شیر ، میو ، پیتیکو همراه با ادای اسب ، جیک جیک، هو هو چی چی مثلا صدای قطار ولی هر چی دستت می یاد پشت سر هم می چینی و می گی چی چی ، چیه،  کیه ، بالا، کیو کیو ،خاله ، عمه که بیشتر شبیه عمو می گی و .... کلمات بیشتر

ببخشید که همه کلمات یادم نمی یاد همیشه با خودم مرور می کنم ولی وقتی موقع نوشتن می رسه انگار نه انگار همش یادم می ره !!! بازم شرمنده که همون موقع وقت نمی شه بیام و لغات شیرین که می گی رو برات بنویسم .

مد

الان ساعت 1 صبحه و تقریبا داری این شکلی می شی البته برای اینکه به این حالت در بیائی به یک ساعت دیگه زمان احتیاج داری یعنی تقریبا تا 2 بیدار خواهی بود!!!

ابروابروابروابروابروابروابروابروابروابروابروابروابروابروابرو

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

خوب نفسی دیگه نمی شه کاری کرد باید منتظر بشم تا لالا کنی بعد من بخوابم !!!

پس فعلا بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)