امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

ایجاد وبلاگ برای پسر نازم

1391/3/2 13:47
نویسنده : نادیا
431 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم امیرعلی جان

امروز 1/3/9١ ساعت 10 صبح و تو بعد از 2 ساعت شیطونی خوابیدی و مامان داره برات وبلاگ درست می کنه و عکساتو می ذاره تا بعدها که بزرگ شدی با نگاه کردن به این وبلاگ ببینی و بدونی که مامان چقدر دوست داره و عاشقته. ضمنا بگم که 4  روزه دیگه تو 4 ماهت تموم می شه و می ری توی 5 ماه. امیدوارم هر چه زودتر بزرگ بشی تا بتونی بشینی و با مامان ساعتها حرف بزنی این تنها آرزوی منه دوست دارم عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مهرنوش
3 خرداد 91 8:13
سلام امير علی کومچولوی خوش تيپ
قربون شکل ماهت برم خاله تو خيلی زود بزرگ شدی. الهی فدات شم خيلی گوگولی هستيا خوش به حال مامان و بابات که همچين قند عسلی دارن.
جيگمل خوشمزه زود بزرگ شو که بتونيم با مامان و بابا و عمو صالح همه با هم بريم مسافرت.
قربونت برم خيلی مواظب خودت باش
خيلی دوست دارم
خاله مهرنوش



خاله مهرنوش دوست دارم قول می دم زود زود بزرگ بشم با هم بریم مسافرت با هیچکسی نرید مسافرت ها به عمو صالح هم بگو باشه ؟؟!!!
عارفه
3 خرداد 91 12:17
وایییییییی نادیااااااااااا این بچه خیلی نازززززززز
خدا حفظش کنه خیلی بامزاست امیر علی خان محمودی عاشقش شدم . باید داماد خودم بشه


مرسی عارفه جوننننننننننننننننننن
درسته تو یه خاله بی معرفتی ولی امیرعلی خیلی دوست داره
عمه زهره
3 خرداد 91 21:39
سلام عسل عمه
الهی قربون اون چشمای قشنگت بشم عمه هر روز داری ماه تر می شی الهی که همیشه سلامت باشی آقاااااااا


عمه جون دوست دارم مرسیییییییییییییییییی