امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

تولد 6 ماهگیت

1391/5/7 10:39
نویسنده : نادیا
440 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم امید مامان

پنج شنبه 6 ماهت تموم شد و با کلی استرس رفتیم که واکسنت رو بزنیم ولی خدا رو شکر این دفعه خیلی خوب و راحت دکتر کاظمیان واکسنت رو زد و اصلا هم اذیت نشدی واسه خودت آقا شدی حسابی الهی مامان فدات بشه دکتر گفت فرنی رو شروع کنم دیگه نمی دونست که من از 2 هفته قبل دارم به گل پسر فرنی و سرلاک می دم آخه امیرعلی خان به غذا خیلی علاقه داره البته بیشتر از غذا به قاشقش علاقه داره

پسر عزیزم 6 ماهتم تموم شد و تو داری یواش یواش روز به روز بزرگ و بزرگ و بزرگتر می شی وقتی که به دنیا اومدی پیشه خودم می گفتم می شه یعنی ببینم 6  ماه شدی الان می بینم با همه سختی ها و شیرینی ها چه زود گذشت !!!!!!!!!!!!!! دیگه مطمئن شدم تا چشم رو هم بذارم رفتی مدرسه بعدشم دانشگاه و بعدشم ایشالله آقای دکتر محمودی می شی من برات تخصص اطفال رو انتخاب کردم حالا بزرگ که شدی با هم تصمیم می گیریم.

دوست دارم پسرم

دکتر محمودی

و یکه عکس شکمو از امیرعلی خان

شکمو

و امیرعلی در باغ وحش

و عکس آخر هم از خونه عمو مهدی که ما رو افظاری دعوت کرده بود. خیلی خوش گذشت تو هم با اینکه واکسن زده بودی زیاد اذیت نکردی دست عموجون درد نکنه

یادت باشه دفعه بعد با پسرعمو عکس بندازی تا عکسش رو بذاریم تو وبلاگت یادگاری بمونه پسر گلم

دیگه باید برم هنوز مامانی صبحانه نخورده و تو داری کم کم از خواب بیدار می شی تا یه روزه پر از شیطنت رو آغاز کنی مامان فدات شه هر کاری دوست داری بکن یه پسر گل که بیشتر ندارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)