امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

غلت زدی

1391/5/11 10:18
نویسنده : نادیا
424 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم گل پسرم قند عسلم

امروز صبح ساعت 11:30 که از خواب بیدار شدی گوشی تلفن بالا سرت بود و تو برای گرفتنش 2 بار پشت سرهم غلت زدی خیلی بانمک بود از خنده غش کردم کاش وقت داشتم تو اون لحظه ازت عکس یا فیلم می گرفتم ولی فرصت نشد خیلی ذوق کردم گفتم زود تو وبلاگت بنویسم تا یادم هست

پسرم دوباره غلت زدی اینبار دیگه فیلم گرفتم تا بهت نشون بدم خیلی بامزست جیییییییییییییگر مامان

راستی عزیز دلم امروز سالگرد ازدواج مامان و باباست "جشن مردادگان ٧ مرداد" و پسر گلم توی این روز کلی شیرین کاری کرده  و یکی از دندوناشم داره کم کم خودش رو نشون می ده

 پسرم وقتی این مطلب رو اصلاح کردم تاریخ 11 مرداد رو زد ولی در واقع این مطلب رو 7 مرداد نوشتم یادت باشه پسر خوشگل مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحانه
12 مرداد 91 14:34
عززززززززززززززیزم. ماشالا به این گل پسر. سالگرد ازدواجتون هم مبارک.


مرسی مامان ریحانه جون قربونت بشم
از گل شید خانم چه خبر مامانش حسابی سرش گرمه
زنگ زدم ولی هنوز موفق نشدم باهاش صحبت کنم. سلام منو بهش حتما برسون
الهام مامان آوینا
14 مرداد 91 12:08
سلام عزیزم . از شنبه تا دوشنبه فراموش نشه وبلاگ کودک من به آوینا جون شماره 11 رای بدین مسابقه دوروی سکه میسی بازم پیش ما بیاین اینم ادرس وبلاگ کودک من http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
❤مامان آزی❤
15 مرداد 91 10:01
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟