امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

سرباز کوچولوی امام حسین

1391/9/4 23:49
نویسنده : نادیا
363 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

پسرم

پسرم

بله با شما هستم امیرعلی خان سرباز کوچولو !!!!

اگه شما در صحنه کربلا بودی در جا یزید رو آتیش می زدی همون طور که مامان رو برای پوشیدن این لباس به تن نازت و عکس گرفتن 2 ساعت تمام اذیت کردی و خونه رو به آتیش کشیدی آخر سر هم یه عکس ازش در نیومد !!!!!!!!!!!!!!

چیکار می شه کرد آخه تو یه مبارز واقعی و خشمگین هستی با سلاح سرد

 

نکن این کارو پسرم همه نابود شدن آخه بذار زمین اسلحتو جیگره شیطون و آتیش پاره مامان

نکن نکن نکن شیطون زحمت کشیدم مامان جان، با زحمت این لباس ها رو تنت کردم دستمال سر بستم نکن پسرم

عزیززززززززززززززم گریه نکن شوخی کردم خیلی هم خوب و ماهیییییی مامان فدای اشکات بشه دل مامان خیلی نازکه طاقت نداره قلبش وای می ایسته ها باشه قبول شما خیلی خوب و ناز هستی اصلا هم شیطون نیستی به قول نهضت جون خیلی هم آرومی و ما فقط برات حرف در آوردیم حالا بخند خوشگل مامان

آفرییییییییییییییییییییین حالا شدی امیرعلی خندون مامان مرسی گل پسر قند عسل

راستی شیرین کاریهات داره روز به روز زیادتر می شه دیگه تند تند چهاردست و پا می ری تا سرم رو بر می گردونم می بینم داری از یه جائی بالا می ری از مبل می گیری می ایستی و کوچولو کوچولو قدم بر می داری بد یهو می خوری زمین و بعدشم ...... دیگه برات بگم عاشق بهم ریختن کابینت ها و باز کردن در یخچال و خوردن آب یخی !!!!!!!!

پسرم الان که دارم وبلاگتو آپ می کنم ساعت نزدیک 12 شبه و تو راحت خوابیدی بدون هیچ دغدغه و نگرانی، آرومه آروم معصومه معصوم

ایشالله همیشه همه بچه ها سالم و سلامت در کنار خانوادشون باشن مامانی تو هم برای همه نی نی ها دعا کن

دوست دارم قد تموم ستاره های تو آسمون

شبت به خیر عسل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان طاها
5 آذر 91 1:00
دورود بر امیرعلی خان عزیزم
خوشگله پسر چع وبلاگ نازی قربونت برم


مرسی مرسی مرسی
Khaleh Mehrnoosh
10 آذر 91 15:43
wow Amir Ali kuchulu ghorbunet beramche ghad bamazzeh shodi
khaleh mehrnoosh ghorbunet bere k diruz didamet delam ghash raft
kheiiiiiiiiiiiiiiily dooset daram



خاله جون منم خيلي دوستون دارم زود زود بيائيد خونه ما دل من براتون تنگ مي شه
مامان مهراد
11 آذر 91 0:18
ای جانم.اشکهاتو پاک کن مرد کوچولوو.ناز دونه مراقب خودت باش
پگاه مامان آرتین
12 آذر 91 15:35
چه پسرگلی.ماشالا پیروحسین.بوسسسسسسسسسس
الهام مامان آوینا
14 آذر 91 16:04
امام حسین نگهدارت باشه عزیزم