امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

بازم سرماخوردگی

1392/1/27 18:55
نویسنده : نادیا
608 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

سلام امید زندگی مامان

چند وقتی هست که نتونستم به وبلاگت سری بزنم و آپ کنم آخه این روزا بازم روزای سخته از 9 فروردین تا حالا مریض شدی و هنوزم ادامه داره سرماخوردگی شدید امروزم دوباره بعد از اینکه کلی بالا آوردی و نمی تونستی راحت چیزی قورت بدی حتی فرنی رو هم بالا می آوردی بردمت پیش دکتر و گفت که هر دو گوشات ملتهب شده و دوباره کوآموکسی کلاو داد که اصلا نمی تونی بخوری و بالا می یاری ولی به هر زخمتی هست باید بدم بخوری تا زود زود خوب بشی ایشالله 10 روزه دیگه مثل روز اولت خوبه خوب شدی

دیگه باید برم آخه خیلی بی قرار شدی به خاطر داروهائی که می خوری.

مامان جونم زود خوب شو  بگو نی نی گولوها زیاد زیاد برات دعا کنن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

طلا
28 فروردین 92 20:49
سلام نادیا جان. انشاال.. امیرعلی جان زود زود خوب میشه. وبشو که آپ نمیکنی دلمون تنگ میشه براش.خدا همه بچه هارو سلامت نگه داره . مانی منم مریض شده


مامان محمد امين
29 فروردین 92 0:46
آخي عزيز دلم منم سرما خوردم ولي آخه توئه كوشولو چجوري تحمل ميكني؟؟؟ ايشالا زوده زود خوب ميشي نازم
خاله مهرنوش
29 فروردین 92 11:09
امير علی کوچولوی من عزيز دلم چفدر بزرگ شدی قربونت برم الهی بميرم که مريض شدی ايشا... زودتر خوب خوب بشی بدون که يه دنيا دوست دارم می بوسمت کوچولی دوست داشتنی
مامان مهراد
31 فروردین 92 0:48
نادیا جان خیلی ناراحت شدم. امیدوارم زود زود خوب بشه.
مامان محمد امين
31 فروردین 92 16:46
امير علي جووون خوبي خاله؟؟؟ بهتر شدي؟ ما نگرانتيما خاله جون زودي خوب شو بيا بگو كه خوبه خوبي