امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

خبر خوش

1392/2/21 14:48
نویسنده : نادیا
655 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی های وبلاگی و مامانای مهربونشون

من امیرعلی خان اومدم امروز که یه خبر خوب بدم .......................

رفتم دندون پزشک یه دکتر خیلی خیلی مهربون. اگه گفتین چی گفت؟؟؟؟!!!!!

گفت که امیرعلی خان شیطون دندوناش یه کوچولو پوسیده که اونم فقط به خاطر خوردن شیر شبه و باید این عادت رو ترک کنه یا بعد از شیر، آب بخوره و دندوناش رو با پارچه تمیز کنیم. و تازه وقتی ازش پرسیدم که نیاز به عصب کشی داره یا نه گفت که بچه توی این سن هنوز ارتفاع دندوناش کامل نشده و دندون هنوز به اندازه واقعی خودش نرسیده که بخواهیم روش کاری بکنیم و تازه دندون های امیرعلی هم به درمان ریشه نیازی نداره فقط دیگه باید مرتب دندوناش رو مسواک بزنه و موقع مسواک زدن هم مامانش رو اذیت نکنه تا دیگه نیاز به انجام کارهای سخت نباشه.

واسه همینم دوباره امیرعلی برای خودش جشن گرفته و شیطونی رو از سر گرفته.

خدایا شکرت که دندونای امیرعلی فعلا خوبه و نیاز به عصب کشی و بیهوشی نداره بزرگتر که بشه بازم راحت تره آخه نی نی ها خیلی کوچیکن زوده براشون که بخوان دندوناشون رو درست کنن.

حالا از آقای دکتر براتون بگم : دکتر مجتبی وحید(رئیس انجمن دندانپزشکی کودکان ایران)، دکتر خیلی مهربونی بود که دکتر باوریان اونو معرفی کرده بود و می گفت هر کی پیشش رفته خیلی راضی بوده واقعا هم دکتر با تجربه ای بود که به کارش وارد بود و وقتی به من گفت امیرعلی رو بشون روی صندلی و گفتم که فکر نمی کنم بشینه برعکس دکتر قبلی که با عصبانیت معاینه کرد گفت : دخترم اگه بشینه جای تعجب داره و کلی هم خندید و این رفتارش باعث شد که من یه کم اعتماد به نفسم بیشتر بشه و گریه های تو رو راحت تر تحمل کنم خلاصه بعد از معاینه و گریه های بی امان جنابعالی دکتر برای اینکه جو رو عوض کنه گفت نگران نباش همه امیرعلی ها همین قدر شیطون و شلوغن و بعدشم کلی صحبت کرد و بهم یاد داد که چه جوری برات مسواک بزنم و گفت که هر دو ماه یکبار ببرم پیشش تا ببینه درست مسواک زدم یا نه تا پوسیدگی بیشتر نشه. و تازه خاله مهرنوش هم که با یه دکتر دیگه صحبت کرده بود نظرش عینه دکتر وحید بود. و این منو مطمئن تر می کنه ولی سه شنبه هم بازم از یه دکتر دیگه وقت گرفتم که نمی دونم برم یا نه ؟؟؟؟

وقتی از مطب دکتر اومدم بیرون انقدر خوشحال بودم که از ذوقم همش می خندیدم فکر کنم همه مردم می گفتند که این خانومه دیوونه شده احتمالا ولی اگه اونا هم جای من بودن حتما همین کار رو می کردن البته خیلی از نی نی ها این درمان رو انجام می دن و می گن که زیاد هم سخت نیست ولی من تحملش رو نداشتم خدا رو شکر هزاران هزار بار

اینم امیرعلی خان با شیری مهربونش که خیلی دوستش داره و محکم بغلش می کنه و می بوستش.ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

اینم از جایزه امیرعلی که قراره از این بعد مرتب دندوناش رو مسواک بزنه !!

امیرعلی گفتم جایزه ولی اگه راستش رو بخوای این بیشتر جایزه برای منه چون می ذارمت روی تاب تا یه کم به کارام برسم و همین طور تو هم یه کم از بی حوصلگی در بیای و کم بگی د د د تا تا تا یعنی بریم بیرون تاب بازی زبان و هم اینکه یه فایده دیگه هم داره و اونم اینه خواب

البته اینجا ساعت یک شبه و از ساعت 12 رفتی توی تاب تا بالاخره بعد از یک ساعت خوابت برد و اینم بگم که حتما من باید روبروت بشینم یا بعضی وقتا هم باید حتما بایستم وگرنه سریع می زنی زیر گریه که زود بیا و نرو دنبال کار!!!! پس دوباره برگشتیم سر جای اولمون و تاب هم مثل هزاران چیزه دیگه که خریدیم تا تو یه کوچولو سرت گرم بشه بدرد نخورد و فقط یه کار جدید به کارای مامان نادیا اضافه کرد ولی اشکالی نداره تا باشه از این کارا باشه فدات بشم تو فقط خوب باش بقیه فدای سرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مهراد
22 اردیبهشت 92 0:32
وای خدارو شکر. که هیچی نبود. نادیا جان آخه مگه میشه شیر شب نداد.مهراد هر یک ساعت تو طی شب شیر میخوره.چه جوری ندم؟من هم نگران دندوناشم.


سلام مهراد جون و مامان گلش
مرسی از لطفتون
اگه شب شیر می دی حتمابعدش آب بده اگه تونستی که بعید می دونم با دستمال هم تمیز کن الان من همین کار رو می کنم البته دستمال که نیم ذاره ولی بعدش با هر ترفندی شده آب می دم تا شیر توی دهنش نمونه باعث پوسیدگی بشه البته همه نی نی ها این طور نیستن امیرعلی وقتی شیر می خوره یکمیش رو تا صبح توی دهنش نگه می داره برای همین اینطوری شده
مامان محمد امين
22 اردیبهشت 92 17:30

خوشحالم كه امير علي كوشولو مجبور نشد اين دردو تحمل كنه...معلومه كه ديگه آقا شده...ماماني مواظبش باش تا ديگه از اين اتفاقا خدايي نكرده تكرار نشه...راستي ميشه آدرس اين آقاي دكتر مهربونو بزاريد كه محمد امينم بره بيشش...آخه دندونايه بالاش يه كمي سياه شده...تازه مسواكم نميزنه
امير علي جووون


سلام عزیزم
مرسی
حتمابرای محمد امین مسواک بزن الان بعد از 2 هفته امیرعلی عادت کرده و خودش مسواک رو بر میداره زیر شیر می ره می گه برام مسواک بزن البته هنوزم خیلی سخته چون به زور دهنش رو باز می کنم ولی حتمااین کار رو بکن
میرداماد بین ولیعصر و جردن پلاک 311
88794793-22722486 مرداد میره مسافرت خارج از کشور اگه می خوای ببری تاقبل از مرداد ببر
مامی گلشید
23 اردیبهشت 92 15:27
خدارو شکر
ما رو نصف جون کردی که تو پسر شیطووووووووووووووووون
ایشالا که همیشه سالم و خندان باشی عزیز دلم


سلام عزیزممممم
مرسی از لطفت
اره به خدا نصف جون شدیم دیگه اعصاب برامون نمونده
هر روز یه برنامه جدید داریم به خدا
بازم ممنون لطف کردی
گلشید رو از طرف من ببوس
طلا
24 اردیبهشت 92 17:07
نادیا جان انشا ال.. همیشه خوش خبر باشی . همش نگران بودم و به وبلاگ امیرعلی جان سر میزدم تا یه خبری بگیرم ازش. همیشه سلامت و شاد باشید.


سلام طلا جون
مرسی از لطفت و مهربونیت که داستان های امیرعلی رو دنبال می کنی
عزیزم شما وبلاگ نداری ؟ اگه داری آدرس وبلاگت رو برام بذار
منصوره.الف
25 اردیبهشت 92 16:47
سلام مامان عزیز
تبریک به شما که نام نیک اهل بیت رو برا فرزندتون انتخاب کردید.
پستی هست با عنوان "نام نیک" که مخصوص شماست تا بگید علت این انتخاب رو،تا شاید مشوقی شود برای پدر و مادر های عزیز دیگر، منتظر حضور گرمتون هستم.



سلام باشه عزیزم
مامان مهراد
26 اردیبهشت 92 15:29
ممنون نادیا جون از راهنماییتون. ولی من وقت آب دادن رو هم ندارم. تا این کارها رو بکنم ساعت 6 شده باید برم سرکار.ولی خیلی ناراحت شدم که دندوناش رو موش خورده.ببوسیدش خیلیییییییییییییییییی