امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

آموزه های جدید

1392/12/27 23:13
نویسنده : نادیا
595 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر عزیزم 

نفسم امیدم زندگی من

یه سری چیزای جدید یاد گرفتی که خیلی باحاله و زود برات می نویسم تا یادم نرفته!!

این آموزه های جدیدت به صورت سوال و جوابه که البته به کمک کارتهای آموزشیه که از نمایشگاه کودک برات خریدم و فکر می کردم که هنوز زوده که یاد بگیری ولی جنابعالی علاقه نشون دادی و چند تا کارت که با هم رابطه دارن رو زود زود زود یاد گرفتی ..... عاشقتم من 

خوب حالا سوالات مامان و جوابهای امیرعلی و جداسازی کارتهای مرتبط

خانم گاوه به ما چی می ده ؟؟؟؟ شیررررر

خانم مرغه چی می ده؟؟؟؟؟؟ تخم (منظور همون تخم مرغه زبان)

مسافر با چی می ره دَ دَ ؟؟؟؟ اتوووووبوس

تو پامون چی می کنیم؟؟؟؟ کفش

ماهی کجا زندگی می کنه ؟؟؟ آآآآآب 

دفتر رو با چى نقاشى مى کنيم؟؟؟؟ مدااااااد

فعلا همین 5 تا رو یاد گرفتی البته منم زیاد وقت نداشتم اینا رو روز  اول یاد گرفتی و من هم دو سه روزه دارم برات تکرار می کنم تا کامل یاد بگیری بعدش بریم سراغ کارتهای بعدی .

راستی دو روز دیگه عیده دنیای مامان ( و امشب چهارشنبه سوری)

ایشالله همه مامان باباها به همراه نی نی هاشون سال خوب و خوشی داشته باشن

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه زهره
28 اسفند 92 11:10
عزیز عمه انشالله که سال خوبی برات باشه و همیشه کنار پدر و مادر گلت خوشحال باشی
وحید
31 فروردین 93 15:35
باسمه تعالی سلام اگه مایل به تبادل لینک هستید بهم اطلاع بدید موفق باشید یا علی