امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

اتمام یازده ماهگی

1391/10/4 23:02
نویسنده : نادیا
337 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم

ِِِِِ١ روزه دیگه 11 ماهت تموم می شه و قدم به ماه دوازدهم می ذاری چه لحظه های شیرینی با هم داشتیم و همین طور لحظه های سخت البته شیرینیش خیلی بیشتر بود تلخی ها و سختی هاش هم فقط وقتیه که یه کم مریض می شی چون مامان اصلا طاقت نداره ببینه کسلی باید همیشه شاد و خوشحال و شنگول و خندون باشی تا مامان هم حالش خوب باشه

شیطونک من

روز به روز داری بزرگتر می شی چیزای تازه یاد می گیری انقدر که آدم دوست داره صبح تا شب بهت چیزای تازه یاد بده پیشرفتت خیلی بیشتر شده دیگه اکثر چیزای توی خونه رو می شناسی و تا اسمشون رو می گم نشون می دی و سریع به سمتش می ری مثل ساعت، آیفن، یخچال، تلویزیون ، تخت و خیلی چیزای دیگه. صبح که از خواب پا می شی اولین کاری که می کنی اینکه سریع می ری به سمت اتاق خودت و هی پشت سرت رو نگاه می کنی ببینی من دارم دنبالت می یام که سرعتت رو بیشتر کنی یا نه؟؟؟ خوشمزه بعدش می ری از تختت آویزون می شی و باید بذارمت روی تخت بعدش هم که توی عکس واضحه شیطونی پشت شیطونی. اون مثلث هم جزء کاردستی مامانه که برای نازدونش درست کرده کلی مربع و دایره و مثلت و بقیه شکل ها که امیرعلی خان زود زود یاد بگیره.

راستی یادم رفت بگم که عاشق تخت وایت برد و ماژیک هم هستی ولی زیاد نمی شه بهت اعتماد کرد چون تا سرم رو بر می گردونم سر ماژیک توی دهنته البته بابا مصطفی قول داده زود زود برات یه ماژیک خوراکی که برات ضرر نداشته باشه بگیره بنابراین تا اون موقع باید بیشتر رعایت کنیم . الان فعلا فقط خط خطی بلدی و نقطه گذاشتن ایشالله بعدن با هم کلی نقاشی می کشیم پسرک من !!!

این شال و کلاه رو هم مادرجون برات بافته دستش در نکنه خیلی نازه

دیگه برات چی بگم ؟؟؟niniweblog.com

عاشق آهنگ و رقصیدنی تا صدای آهنگ رو می شنوی شروع می کنی به دست دسی و خودت رو تکون دادن niniweblog.comفکر کنم آخر سر یا آهنگساز بشی یا ......

راستی موتور رو هم خودت راه می بری یه جاهائی هم می خوری زمین که خیلی دلخراشه ولی خوب بعدش مامان نادیا بغلت می کنه و چند تا بوس حالت کلی بهتر می شه niniweblog.com

وای وای وای اینو نگفتم امیرعلی جون ن ن

دندونات ........ امان امان از دندونات

پسرم چون خیلی زود دندون در آوردی و به دلیل زیاد شیر خوردن دندونات یکم سیاه شدن البته پشت دندونات که آقای دکتر بهروز گفته که از 11 شب تا 5 صبح دیگه نباید شیر بخوری ولی مگه می شه ؟؟؟niniweblog.com ماشالله اومدم بهت شیر ندم تا صبح که دیونه شدم هیچ، بهتر که نشد بدتر هم شد حالا شیر نخور کی بخور پسرم بگو مامان چیکار کنه آخه حیف دندونای نازت نیست که به این زودی پوسیدن؟؟؟؟

خلاصه بعد از صحبت دکتر کلی تحقیق کردم نوشته بودن که بعد از هر بار شیرخوردن باید دندونات رو مسواک کنم یا با یه پارچه خیس اونارو تمیز کنمniniweblog.com ولی چشت روز بد نبینه مگه گذاشتی دستمال رو که اصلا نتونستم استفاده کنم دهنت رو محکم می بندی و باز نمی کنی فکر کنم با انبر هم نشه باز کرد مسواک رو هم که امان نمی دی سریع از دستم می گیری و می کنی تو حلقت اونقدر که به عق زدن می افتی خلاصه ما تسلیم می باشیم !!!! niniweblog.com

پسرم یه ماه دیگه تولدته خواستم بگم که خودت رو برای کادوهای قشنگ قشنگ آماده کنیniniweblog.com

مامان نادیا می خواد برات کولاک کنه یه کادوی ویژه هم برات دارم که الان می خواستم یه راهنمائی بکنم ولی گفتم حیفه می فهمی مزش می ره پس تا اون روز مامان فدات بشه بای بای

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد امین
6 دی 91 17:17
سلام مامان امیر علی ناناز...من از طریق نی نی های91 باهاتون آشنا شدم ...اگه دوست داشتین تبادل لینک داشته باشیم خبرم کنید
مامان محمد امین
7 دی 91 13:15
سلام...امیر علی جون با افتخار لینک شدی از این به بعد بیشتر بهت سر میزنم