امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

وضعیته داریم ما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/10/8 15:03
نویسنده : نادیا
330 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم پسرم پسرم

بیدار شووووووووووووووووووووووووو کارت دارم می خوام یه صحبت منطقی با هم داشته باشیم !!!!!

آهان بیدار شو بیدار شو آفرین باید بهم بگی آخه این چه وضعشه؟

پسرم قند عسلم آخه تو به من بگو این اسباب بازی رو من گرفتم برات که سلولهای مغزت به کار بیفتن و هزار و صد اتفاق دیگه تو مغزت بیفته آنوقت تو ............. !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه سوال ؟ مگه خلال دندونه ؟ اندازش خوبه ؟ خوشمزست ؟

اساتید و علما هم که می گن به بچه نگو نکن پس من چی بگممممممممممممممم ؟؟؟؟

پسرم آهنگت رو بزن بازیتو بکن اون خلالم از دهنت در بیار آفرین

خوب یه چیزه دیگه هم بگم و برم دنبال کارو بارم و اونم اینکه علاوه بر اینکه دیگه اکثر وسایل رو می شناسی جاشونم بلدی مثلا سشوار رو می شناسی و می ری تو اتاق دنبالش تازه صداش رو هم در می یاری (البته خودم یادت دادمniniweblog.comو تو هم زود زود یاد گرفتی) و دستت رو هم می چرخونی الهی مامان فدات بشه دیگه از شیرین کاریهات بگم که کم کم داری مستقل می شی و می خوای خودت راه بری وقتی من از پشت می گیرمت کلی جیغ جیغ می کنی و دستت تند تند تکون می دی و می زنی به من که یعنی برو من خودم بلدم واه واه واه چه جسارتا !!!!!

اون کارت ها بود که بهت گفتم جوجه رو یاد گرفتی تازه توپم بهش اضافه کردم و چون از قبل توپ رو می شناختی سریع کارت توپ رو از بقیه جدا می کنی و می دی به مامان.

یه چیزه دیگه این دفعه دیگه می رم به خدا کلی کار دارم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

عزیزکم اونم اینکه اتل متل توتوله رو یاد گرفتی و تا می گیم اتل متل می زنی رو پاهات و روی پای هر کی که دورو برت باشه niniweblog.com

آفرین آفرین هزار و صد آفرین  niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه
10 دی 91 19:07
چه شیرین شده این پسر ناقلا و زرنگ.
از طرف من این لپاش روببوس
ریحانه که این سازش روتیکه تیکه کرده.وقتی دستت میگیرش هر لوله ش یه طرف میفته


فدای ریحانه جون بامزه و خوشگل بشم من
قصه نخور عزیزم امیرعلی هم به زودی به همون روز می اندازتش
مامان مهراد
12 دی 91 19:57
ای جانم به این پسر باهوش.