امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

الو الو الو صدا می یاد؟؟

1391/10/9 12:07
نویسنده : نادیا
358 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم طولی خوش زبان مامان

امروز خاله ندا زنگ زده بود که تو بدو بدو اومدی گوشی رو از من گرفتی حالا حرف نزن کی حرف بزن البته به زبون خودت منم ترجمه می کردم. می گفتی الو خاله ندا پس چرا آرتین رو نمی یاری خونه ما دلم براش تنگ شده با کلی داد و فریاد و جیغ جیغ

خلاصه کلی اصرار کردی و بعدش کوتاه اومدی و قبول کردی که نیان چون آرتین جونی یه کم سرماخورده ولی خاله قول داد زود زود بیارتش پیش ما. الهی مامان فدات بشه

بانمک....خوشمزه.......خوردنی

اینم بگم که چند هفته دیگه یعنی تقریبا 3 هفته دیگه باید واکسن یک سالگیتو بزنی وای وای وایniniweblog.comچقدر گریه کنیم ما !!!!!! چقدر درد داره مگه نه امیرعلی خمیرک مامان ؟؟ کاش من به جای گل پسر واکسن می زدم نمی شه ؟؟؟؟؟ niniweblog.com

اون پنگوئن بیچاره رو هم زیر پات له نکن گناه داره با کلی امید و آرزو اومده با شما بازی کنه یه کم بهش محل بده تحویلش بگیر گل پسر قلدر خان niniweblog.com

راستی پسرک الان خیلی وقته که بیرون نرفتیم و همش به خاطر جنابعالی و هوای بس عالی بیرون در خانه نشسته ایمniniweblog.com دلمون ترکید چیکار کنیم می گی شما ؟؟؟؟؟ شما که شیطونیات رو می کنی و حوصلتم سر جاشه مامان رو بگو چیکار کنه !!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
9 دی 91 16:20
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان آقا کسری
11 دی 91 16:23
سلام خوبین ماشالله چه پسر بامزه ای دارین انشالله همیشه سالم و سلامت باشه منم یه پسر دارم اگه مایل بودین یه منم سر بزنید خوشحال میشم ممنون بای
مامان مهراد
12 دی 91 19:55
وای قربون امیرعلی خان کوچولوم. خاله ی کم مهربونی بکن با این پنگوئن.
مامان محمد امین
12 دی 91 22:34
اللللللللللهی ...از طرف ما ببوس این جیگر خانو
مامیِ گلشید
25 دی 91 14:24
چه قند و عسلی شده این امیر علی خاااااااااان فدات بشم من .... ده روز دیگه تو یک ساله میشی من هنوز نتونستم بیام دیدنت خیلی از این بابت ناراحت و شرمنده م .... مامان نادیا، اینجوری که من شنیدم واکسن یک سالگی درد نداره! نگرانش نباش، اگه هم درد داشته باشه، امیرعلی جون دیگه مــــــــــــــرد شده و گریه نمی کنه بچلونش از طرف من دوستتون دارم و می بوسمتون