امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی خان محمودی

روز مهندس!!!!!!!!!!!

1391/12/5 16:06
نویسنده : نادیا
638 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک مامان سلام

امروز خاله نازیلا صبح الطلوع زنگ زدو گفت نادیااااااااااا روزت مبارک !!!؟ منم با تعجب گفتم مگه روزه مادره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خاله هم کلی خندید و گفت مگه تو فقط مادری؟؟؟

خوب پسرکم باید بگم که آرررررره الان دیگه فقط یه مادرم البته که خیلی هم خوبه که مادر پسر گلی مثل تو باشم ولی مامان، یه روزی روزگاری واسه خودش کار و باری داشت درسی خونده بود سرکاری می رفت ولی از وقتی شازده پسر بدنیا اومده کار و بار و تحصیل رو بی خیال شدیم و به جاش راه و روش های مناسب جهت پرورش کودک بهترین روش جهت تعویض و نحوه غذا دادن و سرگرم کردن شیطونک ها رو به خوبی یاد گرفتم و همچنین کدبانوگری !!!!! نیشخند خوب دیگه یه جورائی باید خودمون رو توی خونه مشغول کنیم دیگه گل پسر مامان تشویق

لی

خوب امروز به افتخار روز مهندس خودم رو کلی تحویل گرفتم و تارت با پودینگ آلبالو و تزئین موز و ژله پرتقال درست کردم این تنوع در طمع به خاطر این بود که پودینگ فقط آلبالو داشتم و ژله هم فقط پرتقال و چون کالسکه جنابعالی پشت ماشین باباجونی جا مونده بود نتونستیم بریم بیرون خرید ولی مزه اش خیلی جالب شده بود و خیلی هم خوشمزه جدی می گم این دفعه دیگه شیطونی های تو باعث نشد که تارتم خراب بشه مرسییییییییییییی

نوش جاااااااااااااااااان روز مهندس رو به همه مهندسین مخصوصا مهندسین توانمند ایرانی تبریک می گم (اینم بگم که در یه تحقیق اماری مربوط به پایان نامه ارشد یک از دانشجویان ثابت شده است که اگر در ایران مهندس نداشته باشیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد !!!!!!!!!) پس یه کف مرتب به افتخار مهندسا قهقههتشویق

راستی پسرم امروز شما هم یکسال و یکماهت شده !!!!! بابا کلی بزرگ شدی شوخی شوخی ها !! اون عکس اول که گذاشتم برات نشون می ده که عاشق عینکی و وقتی مامان عینک می زنه هر هر شروع می کنی به خنده و یاد گرفتی که باید عینک رو بزنی به چشمات واسه همین وقتی خاله نازیلا اومده بود خونمون رفتی سر وقته کیفشو عینکش رو برداشتی و داشتی می کردی توی چشمت که به داد رسیدیم ماچ 

خوب من برم یه کم استراحت کنم خیلی خسته شدم چون امروز شازده رو بردمش حمام بعد از کلی بازی آخرش انقدر گریه کردی که دست و پاهام رو گم کرده بودم و نمی دونستم باید چیکار کنم آخه پسر گلم آدم که خسته می شه این ادا ها رو در میاره ؟ نکن زشته، فردا که بزرگ بشی این خاطرات رو بخونی خودت خجالت زده می شی هااااا    از من گفتن.

تا فردای فرداها بای بای و بوس بوس بوسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد امين
6 اسفند 91 9:20
ماماني مهندس روزتون مبارك
الان ديگه مهندسي پرورش ني ني هم گرفتين...مامان مهندس نزارين اين عكسارو...سر صبحي اشتهاي كاذب اومده سراغم


سلام عزیزم اره بخدا این بچه ها ادم رو وادار به گرفتن دکترا هم می کنن ، دستور بدید برای شما هم درست می کنیم دوست عزیزم
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 21:28
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید


سلام عزیزم حتما خوشحال می شم